ΤΕΛΟΣ ΣΕΖΟΝ... ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2019!!!

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις εκπληκτικές ιδιότητες αυτού του φρούτου!

Τα μύρτιλα / blueberries, είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, C , E, β-καροτίνη και πολυφαινόλες, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Η κύρια αντιοξειδωτική τους ουσία είναι οι ανθοκυανίνες, στις οποίες οφείλουν και το χρώμα τους. Επίσης αποτελούν καλή πηγή κάλιου, μαγνήσιου, φώσφορου, φυτικών ινών, τανινών, μυρτιλίνης, οργανικών οξέων (γλυκοκινόνες, γλυκοσίδες), σακχάρων και πηκτίνης. Τα μύρτιλα έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος και νάτριο, ενώ είναι φτωχά σε θερμίδες. Η διατροφική τους αξία, καθώς και η ελκυστική τους γεύση τα έχουν καταστήσει ιδιαίτερα δημοφιλή στην Αμερική καθώς και στην βόρεια Ευρώπη και η κατανάλωση τους έχει διαρκή αύξηση. Έχουν γίνει πολλές μελέτες για τις ευεργετικές ιδιότητες των μυρτίλων / blueberries κυρίως από Αμερικάνικα πανεπιστήμια και σαν πιο χαρακτηριστική αναφέρεται ότι, το Αμερικάνικο τμήμα Γεωργίας (US Department of Agriculture) συγκρίνοντας 24 φρέσκα φρούτα, 23 λαχανικά, 16 βότανα, 10 ξηρούς καρπούς και 4 αποξηραμένα φρούτα, κατέληξε πως τα μύρτιλα / blueberries έχουν την υψηλότερη συνολικά αντιοξειδωτική ικανότητα ανά μερίδα!

Πωs ωφελούν τα μύρτιλα / blueberries

1.Φροντίζουν την καρδιά.

Οι ανθοκυανίνες που περιέχονται σε αυτά έχουν θετική επίδραση στο «μεταβολικό σύνδρομο» (συνδυασμός παχυσαρκίας, υπέρτασης και αντίστασης στην ινσουλίνη), που ευθύνεται για την εμφάνιση καρδιαγγειακών νόσων.

2.Είναι ο βασιλιάς των αντιοξειδωτικών τροφών.

Προστατεύουν το σώμα μας από τις βλαβερές επιπτώσεις των ελευθέρων ριζών που μπορούν να βλάψουν τις κυτταρικές δομές και να συμβάλουν στη γήρανση και στις ασθένειες όπως ο καρκίνος. Όπως επίσης μπορούν να βοηθήσουν στην εξουδετέρωση κάποιων από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν βλάβη στο DNA μας.

3.Μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

Τα μύρτιλα φαίνεται να έχουν σημαντικά οφέλη για τα άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση, έναν σημαντικό παράγοντα κινδύνου των καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων. Σε μια μελέτη, τα παχύσαρκα άτομα με υψηλό κίνδυνο καρδιακής νόσου σημείωσαν μείωση της αρτηριακής πίεσης κατά 4-6%, αφού κατανάλωσαν 50 γραμμάρια μύρτιλα ημερησίως για οκτώ εβδομάδες. Η τακτική λήψημυρτίλων έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση σε πολυάριθμες μελέτες.

4. Προστατεύουν από τον διαβήτη.

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι τα μύρτιλα έχουν αντιδιαβητικά αποτελέσματα, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη και σε χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

5. Βοηθούν στην καταπολέμηση λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος.

Τα μύρτιλα περιέχουν ουσίες που μπορούν να αποτρέψουν τη δέσμευση ορισμένων βακτηρίων στο τοίχωμα της ουροδόχου κύστης. Αυτό είναι χρήσιμο για την πρόληψη λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος.

Διατροφικά στοιχεία μύρτιλου / blueberry.

Ποσότητα ανά 100 gr
Θερμίδες (kcal) 57
Λιπαρά 0,3 g
Χοληστερόλη 0 mg
Νάτριο 1 mg
Κάλιο 77 mg
Υδατάνθρακες 14 g
Φυτικές ίνες 2,4 g
Σάκχαρα 9,96 g
Πρωτεΐνη 0,7 g
Βιταμίνη Α 54 IU
Βιταμίνη C 9,7 mg
Ασβέστιο 6 mg
Σίδηρος 0,3 mg
Βιταμίνη D 0 IU
Βιταμίνη Β6 0,1 mg
Βιταμίνη Β12 0 µg
Μαγνήσιο 6 mg

Με απλά λόγια τα μύρτιλα….

Αποτελούν κύρια πηγή αντιοξειδωτικών θρεπτικών συστατικών
Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και με ελάχιστη ποσότητα, καλύπτουν την συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη και διατηρούν υγιή την καρδιά και τη χοληστερόλη υπό έλεγχο
Περιέχουν τόση βιταμίνη C, που σε μία μόνο μερίδα, καλύπτουν σχεδόν το 25% των ημερήσιων αναγκών σας, προσφέροντας ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα.

Close Menu
×

Cart